Platba kartou je dočasne pozastavená, riešime aktuálny výpadok platobnej brány Comgate.

Vážení zákazníci,

ako už možno niektorí viete, Zásielkovňa spustila v rámci digitalizácie ďalšiu novinku – automatické výdajné miesta, tzv. Z-BOXy. Ide o bezdotykové sebestačné výdajné miesta, ktoré sú ovládané pomocou mobilnej aplikácie Zásielkovne. Aktuálne má nainštalovaných už 8 Z-BOXov na Slovensku a 105 v Česku, ale ich počet bude postupne stále narastať. Z-BOXy tak doplnia širokú sieť výdajných miest Zásielkovne.

Víziou je ponúkať zákazníkom predovšetkým dostupnosť, ktorá im prinesie slobodu v doručovaní a vyzdvihovaní zásielok smerujúcich aj z nášho e-shopu. Vďaka tomuto riešeniu tak budeme k zákazníkom ešte bližšie a výrazne im zjednodušíme preberanie zásielok. Aj z toho dôvodu Zásielkovňa mieri so Z-BOXmi nielen na frekventované miesta, ale aj do menších miest alebo obcí.

Aké výhody prinesie Z-BOX pre Vás?

  • Rozšírená sieť výdajných miest o samoobslužné Z-BOXy dostupné na Slovensku a v Českej republike
  • Rýchle doručenie a výdaj zásielky bez čakania (v čase, ktorý Vám (zákazníkovi) najviac vyhovuje)
  • Vysoká dostupnosť pri vyzdvihovaní zásielok – Z-BOXy sú k dispozícii nonstop 24/7, zákazníci tak nie sú obmedzovaní časom príchodu kuriéra alebo otváracími hodinami výdajného miesta, postačí im len mobilný telefón so stiahnutou aplikáciou Zásielkovňa
  • Cena za doručenie do Z-BOXu je rovnaká, ako pre doručenie na výdajné miesto (1,90 € s DPH)
  • Do Z-BOXov je možné zasielať aj zásielky s dobierkou, ktorú možno zaplatiť pomocou mobilnej aplikácie Zásielkovne
  • Úschovu zásielky v schránke Z-BOXu možno predĺžiť jednoducho cez aplikáciu o 2 dni
  • Do Z-BOXov možno doručovať zásielky do hmotnosti 5 kg

    Maximálne rozmery zásielok uložených v Z-BOXe

    Z-BOXy obsahujú schránky rôznych veľkostí, ktorým odporúčame prispôsobiť možnosti košíka vo vašom e-shope. Ich rozmery sú nasledovné:

      • S (8 x 45 x 61 mm)
      • M (17 x 45 x 61 mm)
      • L (36 x 45 x 61 mm)

    Ako funguje prevzatie zásielky?

    Z-BOXy sú k dispozícii NONSTOP 24 hodín denne, 7 dní v týždni. Akonáhle doručí kuriér zásielku do Z-BOXu, obdrží zákazník informačný e-mail alebo SMS správu a tiež notifikáciu v aplikácii Zásielkovne. K obsluhe Z-BOXu mu bude následne stačiť iba smartfón, mobilná aplikácia Zásielkovne a Bluetooth pripojenie.

    Mobilná aplikácia Zásielkovne sa prostredníctvom Bluetooth priamo na mieste sama automaticky spáruje so Z-BOXom a zákazník si podľa inštrukcii na displeji telefónu jednoducho otvorí schránku so svojou zásielkou. Vďaka tomuto riešeniu tak budeme môcť zabezpečiť rýchle doručenie a výdaj zásielky bez čakania, a to v čase, ktorý zákazníkovi najviac vyhovuje.

    Navyše, zásielky na dobierku bude možné zaplatiť vopred pomocou aplikácie a v prípade, že zákazníkovi nebude vyhovovať dátum vyzdvihnutia, môže si cez aplikáciu jednoducho predĺžiť jej dobu uloženia. Úschovu zásielky v schránke Z-BOXu možno predĺžiť až o 2 dni.

    Zákaznícka podpora

    Zákaznícka podpora

    Neviete si rady? Kontaktujte nás. Hovoríme slovensky, maďarsky, česky a anglicky.