Najčastejšie otázky

Najčastejšie otázky

Koľko stojí doručenie tovaru?

Cena za doručenie je vyrátaná na základe váhy celkovej objednávky, na výbere spôsobu dopravy a na základe toho či si zákazník objednáva tovar nad nejaký limit, kde pri dovršení hodnoty objednávky ponúkame zákazníkovi dopravu zdarma.

Akým spôsobom mi bude doručený objednaný tovar?

Tovar Vám dodá kuriérska služba na vami uvedenú adresu. Vo väčšine prípadov bude balík dodaný do 2 až 3 pracovných dní, môže sa však stať, že zásielku dokážeme podať len o niekoľko dní neskôr. Pri objednávkach na dobierku je možná aj platba kreditnou kartou.

V ktorej časti dňa prichádza kuriér?

Kuriér môže prísť s balíkom počas pracovných dní. O presnom čase je zákazník informovaný formou emailu či SMS. Zásielka bude doručená v pracovnej dobe a preto je vhodné uviesť takú adresu, na ktorej sa v priebehu dňa zdržuje osoba oprávnená k jej prevzatiu (napr.: zamestnanie, doma žijúci príbuzný, atď.).

Ako sa dozviem, kedy mi budete doručovať zásielku?

Ak je vaša zásielka doručovaná službou , deň pred doručením je príjemca zásielky informovaný e-mailom alebo SMS správou o predpokladanom termíne doručenia. V deň doručenia zásielky je príjemca opätovne informovaný e-mailom alebo SMS správou o presnom hodinovom intervale doručenia balíka. Ak je vaša zásielka doručovaná službou DPD Home, v deň doručenia zásielky je príjemca informovaný o doručení zásielky a doručenie prebehne počas dňa. To, ktorou službou je doručovaná zásielka závisí od toho, ktorú službu prepravy zvolil odosielateľ zásielky.

Je balík poistený?

Každý balík prepravovaný prostredníctvom kuriéra GLS a je automaticky poistený až do 2 500 € na Slovensku a do 520 € pri preprave do zahraničia. Pripoistenie zásielok posielaných súkromným odosielateľom a nezmluvnými zákazníkmi nie je možné.

Ako mám postupovať v prípade, ak objednaný tovar nedostanem v stanovenom termíne?

Informujte sa prostredníctvom nášho chatovacie okienka vytvorené pre našich zákazníkov, na e-mailovej adrese info@netfish.sk alebo na telefónnom čísle +421 948 105 699.

Môže odo mňa kuriér vyžadovať občiansky preukaz pri doručovaní?

Áno, kuriér je oprávnený skontrolovať občiansky preukaz pri doručovaní.

Je možné vyzdvihnúť balík aj na odbernom mieste?

Svoj balík si môžete vyzdvihnúť aj v sieti odberných miest Packeta (viac ako 1000 po celej SR). Pri objednávke prepravy stačí jednoducho vybrať možnosť „Zásielkovňa“ a počkať na potvrdzujúcu SMS s PIN kódom, že je balík pripravený. Na vyzdvihnutie máte 7 kalendárnych dní od prijatia SMS.

Máte kamennú predajňu?

Nie, sme čisto internetový obchod. Tovar si môžete objednať na svoju adresu prostredníctvom kuriérskej spoločnosti na našej stránke.

Zasielate tovar aj mimo Slovenska?

Tovar zasielame do krajín Slovensko, Česko a Maďarsko.