Objednanie tovaru na našom internetovom obchode NETFISH je veľmi jednoduché. Pripravili sme si pre Vás návod ako môžete u nás bez problémov nakúpiť tovar.

Vyberte si tovar:

  • Pokiaľ už presne viete, ktorý tovar si chcete kúpiť, odporúčame použiť vyhľadávanie v hornej časti stránky. Stačí zadať názov výrobku a kliknúť na tlačidlo HĽADAŤ. Pole na vyhľadávanie vám už pri písaní názvu výrobku samo napovedá produkty, ktoré by mohli súvisieť s písaným textom.
  • Pokiaľ nemáte zatiaľ žiadny produkt vybraný a chcete sa ešte len pre nejaký rozhodnúť, vyberte si najskôr produkt z kategórií o ktorý máte záujem.
  • Ako príklad si zoberieme produkt "Giants fishing Sedačka Chair Gaube XT".

Vložte tovar do košíka:

  • Pokiaľ ste si už vybrali, stlačte pri príslušnom výrobku tlačidlo DO KOŠÍKA. Tovar sa automaticky vloží do nákupného košíka a zobrazí sa okienko s informáciou, aký tovar a za akú cenu máte pripravený na kúpu. Tu sa môžete rozhodnúť, či už pôjdete do košíka a dokončíte objednávku, alebo pridáte do košíka ešte ďalší tovar.
  • Pokiaľ už chcete ísť do nákupného košíka a dokončiť objednávku, kliknite na tlačidlo PREJSŤ NA KOŠÍK. Pokiaľ chcete ešte pokračovať v nákupe, kliknite na tlačidlo SPÄŤ NA NAKUPOVANIE, alebo tiež môžete použiť krížik v pravom rohu informačného okna. Po vložení všetkých ďalších vecí do košíka kliknite na tlačidlo košíku v pravom hornom rohu obrazovky.

Zmena obsahu košíka:

  • Pokiaľ ešte nie ste v nákupnom košíku a chcete sa pozrieť na jeho obsah a dokončiť objednávku, použite tlačidlo košíku v pravom hornom rohu stránky.
  • V košíku je vidieť prehľadne zobrazený zoznam tovarov, ktoré si chcete kúpiť. Môžete tu ešte zmeniť jeho množstvo v okienku s počtom kusov , prípadne výrobok celkom z košíka vymazať ikonkou krížika. Pokiaľ už nie je potrebné nič meniť a chcete pokračovať, kliknite na tlačidlo POKRAČOVAŤ NA DOPRAVU A PLATBU.

Doprava a platba:

  • Vyberte si spôsob dopravy, ktorý vám najviac vyhovuje. Doručenie objednávky kuriérom DPD na Vašu adresu trvá 1 pracovný deň od dňa podania zásielky. Pri tejto forme objednávky v deň príchodu kuriéra budete informovaný SMS správou. Možné je využiť aj formu dopravy Zásielkovňa, kde si môžete doručiť Vašu objednávku na viac než 1000 odberných miest, ktoré sú umiestnené po celej SR. Po výbere spôsobu Zásielkovňa sa Vám zobrazia pobočky kde si môžete prostredníctvom vyhľadávania zadať Vašu adresu a systém Vám zobrazí najbližšie odberné miesta spolu s otváracími hodinami.
  • Vyberte si spôsob platby, ktorý vám najviac vyhovuje. Objednávku môžete zaplatiť napr. na dobierku (platba pri prevzatí tovaru), platbou prostredníctvom platobnej brány Comgate (po odoslaní objednávky ste presmerovaný na zabezpečenú platobnú bránu kde je potrebná zadať údaje z Vašej bankovej karty, suma sa nám priráta ihneď na účet a týmto urýchlite proces svojej objednávky) alebo platbou vopred na účet. Potrebné informácie pre prevod obdržíte po zaslaní objednávky na Vašu emailovú adresu.

Doručovacie údaje:

  • V tomto kroku je nutné vyplniť vaše meno, priezvisko, adresu, e-mail a telefón, na ktorý vás budeme informovať o stave objednávky. Políčka  označené * sú povinné a nevyhnutné na dokončenie objednávky a jej bezproblémové doručenie.
  • Pokiaľ chcete tovar doručiť na inú adresu, ako je fakturačná, označte „Chcem tovar doručiť na inú adresu“ a vyplňte adresu, na ktorú chcete tovar nechať zaslať.
  • Pokiaľ tovar nakupujete pre firmu, označte „Chcem nakúpiť na firmu“ a vyplňte potrebné firemné informácie ako názov firmy, IČO a DIČ.
  • V dolnej časti stránky nájdete políčko „Poznámka k objednávke“, ktorá je určená na dodatočné informácie.
  • Pokiaľ máte už všetko vyplnené, kliknite na tlačidlo „DOKONČENIE OBJEDNÁVKY

Potvrdenie o prijatí objednávky:

  • Ihneď, ako náš systém zaznamená prijatie objednávky, zašle vám automatický e-mail a SMS, že sme vašu objednávku do systému obdržali. Pokiaľ toto oznámenie do 24 hodín neobdržíte, skontrolujte najskôr svoju zložku nevyžiadanej pošty (spam), pokiaľ ani tam e-mail nenájdete, kontaktujte našu infolinku 0908 332 645. Tu si u našich pracovníkov skontrolujte, či vašu objednávku evidujeme.

Stavy objednávok:

  • Pri zmene stavu objednávky ste neustále informovaný emailom a SMS. Po odovzdaní objednávky kuriérskej spoločnosti ste informovaný emailom a SMS, email obsahuje odkaz pre sledovanie zásielky a súhrn Vašej objednávky.
Zákaznícka podpora

Zákaznícka podpora

Neviete si rady? Kontaktujte nás. Hovoríme slovensky, maďarsky, česky a anglicky.